Pitamo vas je li ovaj odgovor glasnogovornika Zavoda prodaja magle i demagogija?
|
|
|
||
|
Poštovani,
po EU propisima nije definiran „medicinski opravdan rok“, s obzirom da se radi o procjeni svakog pojedinačnog konkretnog slučaja, što znači da kod zahtjeva naše povjerenstvo procjenjuje točno za određenu osiguranu osobu da li zdravstvenu zaštitu može dobiti u opravdanom roku, uzimajući u obzir sve relevantne činjenice kao što su dob osobe, da li je radno aktivna ili ne, da li je na bolovanju, stupanj boli i sl….
Točne definicije ili upute za postupanje nema, ali je presudom Europskog suda pravde jasno određeno da čak i u slučaju kada pojedina država ima Pravilnik (ili neki drugi akt) o prihvatljivim dužinama čekanja na pojedinu uslugu, pri odlučivanju o zahtjevu za upućivanje na liječenje u drugu državu članicu se ne može pozivati na takav vlastiti propis, već samo na individualnu evaluaciju slučaja.
Tako će npr. dvije osigurane osobe jednako dugo čekati na neku uslugu u RH, ali će jedna zbog npr. stupnja boli ostvariti pravo upućivanja na liječenje u inozemstvu, a za drugu zbog drugačijih okolnosti i činjenica će se procijeniti da zdravstvenu uslugu u RH može dobiti u medicinski prihvatljivom roku.
S poštovanjem,
HZZO
Kao što vidite nema imena i prezimena kome šalju ni tko šalje , nepismenost, neznanje, ne civiliziranost, bahatost ili …..onoga tko ovakve odgovore piše.