UHP -a, Marijo Drlje. Pritužba ravnatelju KBC Dubrava, Draganu Koroliji-Mariniću 5.11.2012.god. Do danas nema nikakvog službenog odgovora!

Nikada nismo dobili odgovor! Zaključite sami koliko im (SDP-u) je stalo do hrvatske sirotinje-običnih smrtnika.


Udruga hrvatskih pacijenata (UHP)
Kopernikova 3, Zagreb

U Zagrebu 5.studenog 2012.

Klinička bolnica Dubrava, Zagreb

n/p ravnatelja,dr. sc. Dragan Korolija –Marinić,dr.med.

Poštovani,

dana 2. studenog 2012. godine u KBC Dubravu je gđa S. D. bila naručena na EKG Holter u 11 i 20 minuta. Gđa S.D. je došla u 11 i 10 minuta i javila se za svoju pretragu.

Dok je čekala i stajala jer nema gdje sjesti s ostalim pacijentima u  čekaonici pričala je  s njima. Kroz tu priču je saznala da su neki naručeni poslije termina gđe S. D.

Kako je vrijeme prolazilo  bili su prozivani oni koji su naručeni poslije gđe S. D. ista se je javila  djelatnici koja se nije željela predstaviti (plava gospođa) i ukazala joj na činjenicu da je ona naručena prije nekih koji su ušli, djelatnica je tada postala vrlo bezobrazna i gruba…pored ostalog je rekla da što nije došla prije 9.00 sati da oni ovu uslugu rade od 09.00 do 12.00 sati. Pitamo Vas što rade ostalo radno vrijeme? Liste čekanja postoje a ne koristi se radno, puno radno vrijeme!

Želimo naglasiti da je gđe S. D. zaposlena i organizirala se tako (prijevoz je čekao ispred bolnice) da što manje izbiva s posla jer danas je sačuvati posao  vrlo važno pa i od životne važnosti… Treba školovati djecu, plaćati režije, kredite… a da bi se sve to moglo, oboljeli traže pomoć od zdravstvenih ustanova i onda od nekih djelatnika dožive šok.

Mnogi koji izlaze sa posla da bi morali nepotrebno i nepravedno čekati u zdravstvenoj ustanovi dožive šok kroz svaku minutu čekanja van naručenog termina.
Šok  i nervoza je svake minute sve veći i veći zbog nepotrebnog i nepravednog čekanja  jer kod oboljelih postoji strah od gubitka radnog mjesta. Je li to Vaši djelatnici mogu razumjeti a morali bi?  Jesu li zaposlenici Vaše Ustanove zaštićeniji od Ličkog Medvjeda pa ne mogu razumjeti  ostale smrtnike koji dođu u naručeno vrijeme  i bez veza…?

Dakle, gđa S.D. je došla prije zakazanog termina i nije tražila nikakve privilegije i zašto je morala nepotrebno doživjeti šok od Vaše bezobrazne i bahate djelatnice kojoj ne znamo ni ime a morali bi. Zar ne? Je li to moguće u 21. stoljeću. Ako Vaše djelatnice ne uvažavaju narudžbe koje su same napisale (zašto onda uopće naručuju?)  već primaju preko reda ili traže da svi moraju doći u 9.00 sati pa da čekaju po cijele dane kao da su oboljeli „stoka sitnog zuba“…To se možda radilo   sredinom 20 stoljeća , danas u razvijenim i civilizacijskim zemljama to nije moguće. Danas kada je  komunikacijska tehnologija  na puno većoj razini i Vaši djelatnici bi to morali usvojiti i olakšati liječenje svim bolesnicima a posebno radno aktivnim,da gube što manje radnih sati.

Želimo se nadati da Vi ne podržavate ovakvu nehumanu komunikaciju nekih Vaših djelatnika prema oboljelima  koji još uvijek imaju svoje radno mjesto. Bogu hvala.

Molimo Vas i tražimo da svim radno aktivno zaposlenim osiguranicima HZZO-a omogućite u poslijepodnevnoj smjeni da mogu obaviti svoje pretrage a time čete dati svi vi ogroman doprinos posrnulom gospodarstvu. Znamo da slobodnih kapaciteta u drugoj smjeni ima i potrebno ih je staviti u punu funkciju liječena osiguranika HZZO-a, ako to želite.

Ne pišemo Vam samo zbog gđe S. D. već u ime mnogih koji nemaju veza pa doživljavaju ovakva i slična ponižavanja. Uvjereni smo da se ovakvi propusti vrlo lako organizacijski mogu otkloniti ako su Vam oboljeli na prvom mjestu a morali bi biti. Zar ne?

U očekivanju odgovora želimo Vam obilje zdravlja.

S poštovanjem

Predsjednik

Marijo Drlje dipl.oec

0